Внутрішні водні перевезення

Ринок внутрішніх водних перевезень оцінюється в 5 млн. тон на рік і характеризується поступовим зростанням обсягів, головним чином за рахунок перевезень зерна і металу, після тривалого падіння починаючи з 2005 року. При цьому ринок має потенціал до збільшення втричі до 2020 р. і в 5 разів - до 2035 року.

Інфраструктура внутрішніх водних шляхів потерпає від хронічного недофінансування, насамперед шлюзів на річці Дніпро. Через відсутність днопоглиблення довжина суднохідних шляхів впала в 2,5 рази починаючи з 1990 року і становить 1600 км замість 4000 км. Нерозвиненість інфраструктури знижує інвестиційну привабливість річкової галузі.

За результатами системного перегляду експертами Офісу ефективного регулювання (BRDO) близько 50% нормативних актів ринку  були визначенні як незаконні чи неактуальні. При цьому більшість актів, визначених незаконними, є актуальними і потребують внесення змін до чинного законодавства з метою закріплення підстав для їх прийняття, зокрема розширення повноважень Міністерства Інфраструктури України.

Етапи

Онлайн консультація
завершено Переглянути
Національний круглий стіл
завершено Переглянути
Підсумки консультацій
в плані
Біла книга
в плані
Пакет змін
в плані