Про затвердження Класифікації повітряного простору обслуговування повітряного руху України

МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ НАКАЗ 10.12.2013 № 1009 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 грудня 2013 р. за № 2203/24735 Про затвердження Класифікації повітряного простору обслуговування повітряного руху України Відповідно до статті 26 Повітряного кодексу України, підпункту 52 пункту 4 Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 398, підпункту 4.10.65 підпункту 4.10 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Класифікацію повітряного простору обслуговування повітряного руху України, що додається. 2. Державній авіаційній службі України забезпечити: 1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України; 2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України. 3. Цей наказ набирає чинності з 00.00 годин UTC 06 лютого 2014 року, але не раніше дня його офіційного опублікування. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О. Міністр В. Козак ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Голова Державної авіаційної служби України Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра оборони України М.Ю. Бродський А.А. Колісник О.М. Олійник ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства інфраструктури України 10.12.2013 № 1009 КЛАСИФІКАЦІЯ повітряного простору обслуговування повітряного руху України Клас повітряного простору Опис повітряного простору* обслуговування повітряного руху (далі - ОПР) Примітка назва вертикальні межі Контрольований повітряний простір ОПР A - - Не застосовується B - - Не застосовується C CTA З висоти 2900 м/9500 ft AMSL (виключно) до FL 660 (включно) TMA Від нижньої межі відповідного TMA (виключно) до верхньої межі відповідного TMA (включно), за винятком CTR і AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) D CTA З висоти 1500 м/5000 ft AMSL (виключно) до висоти 2900 м/9500 ft AMSL (включно), за винятком ТМА у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, нижня межа СТА встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (виключно) CTR Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного CTR (включно), за винятком AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) E - - Не застосовується Повітряний простір поза межами контрольованого повітряного простору ОПР F - - Не застосовується G FIZ Від рівня земної/водної поверхні до висоти 1500 м/5000 ft AMSL (включно), за винятком ТМА та CTR у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, верхня межа повітряного простору класу G встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (включно) AFIZ Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного AFIZ (включно) у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому ATZ Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного ATZ (включно) у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика) __________ * Схема розподілу повітряного простору обслуговування повітряного руху України за класами наведена в додатку до цієї Класифікації. Перший заступник Міністра К.О. Єфименко Додаток до Класифікації повітряного простору обслуговування повітряного руху України СХЕМА розподілу повітряного простору обслуговування повітряного руху України за класами __________ * Повітряний простір є некласифікованим. ** Якщо польоти повітряних суден виконуються як загальний повітряний рух, повітряний простір класифікується відповідно до класифікації навколишнього повітряного простору ОПР, в інших випадках повітряний простір є некласифікованим.
Інформація
Розділи
Регуляторні кейси